• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
5

اهدای مدال ورزشکاران به شهدا دوپینگ روحی و روانی است

  • کد خبر : 1491
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
اهدای مدال ورزشکاران به شهدا دوپینگ روحی و روانی است
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران اهدای مدال ورزشکاران به شهدا را یک نوع دوپینگ روحی و روانی برشمرد و گفت : این امر یک کار معرفتی و الگویی است

به گزارش کشتی نیوز ؛ عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در مراسم تقدیر از سپیده بابایی قهرمان کشتی آلیش با اشاره به اینکه کاری که این کشتی گیر کرد بسیار ارزنده بود و اهدای مدال به یک شهید گرانقدر، نشان از دید وسیع و درک بالای اوست،گفت : دشمنان این روزها سخت روی دختران ما کار میکنند ولی در این شرایط، دختران ما افتخار آفرینی می‌کنند و این حرکت ارزنده ایشان خاص، اخلاقی و قابل احترام است.

وی افزود : این کار یک کار معرفتی و الگویی است و خیلی از ورزشکاران مازندرانی مدال خودشان را به شهدا که قهرمانان واقعی هستند تقدیم میکنند و امیدوار هستیم این موضوع به یک فرهنگ تبدیل شود.

عالیشان این کار را یک نوع دوپینگ روحی و روانی برای ورزشکاران دانست و اظهار کرد : خوشبختانه در فضای گسترده ورزش مازندران خواهران خوبی داریم که در کنار ورزش به ارزش حجاب هم توجه دارند که از این شیرزنان تشکر می کنیم.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران با اذعان به اینکه باید این اقدامات را الگو سازی کنیم،تصریح کرد : این روزها دشمن در بحث حجاب زدایی خیلی کار میکند، اما این بانوی مازندرانی با این اقدام و پیام های بعد این اقدام جواب دندان شکنی به اقدامات ضد انقلاب داده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : این کار ارزنده در جامعه و مخصوصا در ورزش استان و کشور تاثیرگذار است.

قابل ذکر است ؛ سپیده بابایی بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های کشتی آلیش زنان آسیا در کشور ازبکستان ، مدال نقره‌اش را تقدیم پدر موشکی ایران سردار شهید حسن طهرانی مقدم کرد که مورد توجه همگان قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://koshtinews.ir/?p=1491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.