• امروز : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
5

جهانی صربستان ؛ گرایی حریف کروات را شکست داد/ علیزاده به یک چهارم صعود کرد

  • کد خبر : 1117
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
جهانی صربستان ؛ گرایی حریف کروات را شکست داد/ علیزاده به یک چهارم صعود کرد
کشتی نیوز: محمد علی گرایی و ناصر علیزاده در رقابت با حریفان خود تا اینجای کار در رقابت های جهانی صربستان به خوبی عمل کردند.

براساس گزارش رقایت کشتی جهانی صربستان ، «محمدعلی گرایی» در نخستین مبارزه خود در وزن ۷۷ کیلوگرم در قهرمانی سال ۲۰۲۲ جهان در صربستان، موفق شد حریف سرسخت کرواسی را از پیش رو بردارد.

مبارزه‌های مقدماتی ۴ وزن ۵۵ (پویا دادمرز)، ۷۲ (محمدرضا مختاری)، ۷۷ (محمدعلی گرایی) و ۸۷ کیلوگرم (ناصر علیزاده) از ساعت ۱۳ به وقت ایران در سالن اسپارت آرنا شهر بلگراد آغاز شد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی دارنده ۳ مدال برنز جهان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم آنتونیو کامنیاسیویچ از کرواسی را در یک کشتی سخت و دشوار با نتیجه ۵ بر ۴ شکست داد. وی در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف کیم هیون وو ۳۳ ساله و دارنده طلای جهان و المپیک از کره‌جنوبی مبارزه خواهد کرد.

ناصر علیزاده دارنده ۲ مدال طلای پیکارهای قهرمانی آسیا در نخستین مبارزه خود در وزن ۸۷ کیلوگرم موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ میرکو مینگوزی از ایتالیا را مغلوب کند. وی در دور بعد آتابک عزیزبیک‌اف از قرقیزستان را ۵ بر ۳ شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. علیزاده در فینال پیکارهای قهرمانی سال ۲۰۲۱ آسیا در قزاقستان این حریف قرقیزی را شکست داده بود.

نماینده کشورمان در مرحله بعد با علی چنگیز از ترکیه روبرو خواهد شد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://koshtinews.ir/?p=1117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.