• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
علیرضا رضایی در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون عنوان کرد:

کشتی نیازمند حمایت همه جانبه متولیان ورزش است

  • کد خبر : 614
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
کشتی نیازمند حمایت همه جانبه متولیان ورزش است
علیرضا رضایی در مجمع عمومی فدراسیون به حواشی اخیر کشتی و وزارت ورزش واکنش نشان داد و افزود:کشتی نیازمند حمایت همه جانبه متولیان ورزش است

اتفاقات بی‌سابقه ای که در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون کشتی بین علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و پولادگر معاون وزیر ورزش رخ داد، همچنان در صدر اخبار رسمی و فضای مجازی است و حواشی آن همچنان ادامه دارد. در این میان بسیاری از اهالی ورزش و پیشکسوتان کشتی طی روزهای گذشته در واکنش به بحث و جدل بین دبیر و پولادگر اظهارات خود را مطرح کردند که در نهایت بحث «افزایش بودجه کشتی» و «احترام به کسوت و جایگاه مدیریتی» در متن پایان بندی این مباحث بود.

در همین راستا علیرضا رضایی نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن که سابقه سرمربیگری و مدیریت در تیم‌های ملی رده‌های مختلف را هم در کارنامه دارد گفت: به عنوان یکی از اعضای کوچک خانواده بزرگ کشتی معتقدم این رشته به عنوان ورزش اول کشور نیازمند حمایت همه جانبه متولیان ورزش است و مطمئناً اگر بحث و اختلاف نظری در این عرصه بین مسئولان بوجود می‌آید از سر دلسوزی و کمک به کشتی است.

وی ادامه داد: به عنوان ملی پوش اسبق و یکی از سرمربیان و مربیان تیم‌های ملی از نزدیک شاهد سختی‌ها و کاستی‌ها موجود بوده ام و می دانم چه مشکلاتی به لحاظ بودجه‌ای برای کشتی وجود دارد.طبیعتاً بحث و اختلاف نظر هم به همین دلیل بین مسئولان کشتی و متولیان ورزش کشور ایجاد می‌شود.

مدیر اسبق تیم ملی کشتی آزاد با تاکید بر اینکه کشتی به عنوان ورزش اول کشور نیازمند توجه ویژه است و باید از طرف مجلس و وزارت ورزش مورد حمایت بیشتر باشد، گفت: رشته پرافتخار و سنگینی همچون کشتی باید در میادین بزرگی مثل المپیک، جهانی و بازی‌های آسیایی حضور یابد که علاوه بر آن رویدادهای مختلف بین المللی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان را هم در تقویم سالانه خود دارد.

رضایی اظهار داشت: فارغ از هزینه‌های سنگین حضور در میادین رسمی رده‌های سنی مختلف باید به تورنمنت بین‌المللی و تدارکاتی هم اشاره کرد که بی تردید باید کشتی گیران در آن حضور یابند. حال باید به این رویدادهای مهم و پرهزینه، برگزاری اردوهای آماده سازی تیم‌های ملی در رده‌های مختلف کشتی آزاد و فرنگی هم اضافه کرد که فراهم آوردن بودجه آن برای هر مدیری مثل یک کابوس است.

نایب قهرمان المپیک در پایان گفت: با توجه به اینکه سال‌ها با دوبنده تیم ملی و همچنین در کسوت سرمربی در خدمت تیم‌های ملی بودم با احترام به وزارت ورزش باید حق را به کشتی داد، اما نباید کاری کرد که حرمت‌ها از بین برود و بزرگان ورزش در برابر یکدیگر قرار گیرند. امیدوارم این مشکل هر چه سریع‌تر حل و فصل شود و متولیان کشتی و وزارت ورزش بتوانند در کمال همکاری و همدلی با یکدیگر برای رفع مشکلات ورزش اول کشورمان گام بر دارند.

لینک کوتاه : https://koshtinews.ir/?p=614

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.