• امروز : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
8

قهرمانان و پهلوانان کشتی مازندران در رقابت‌های جهانی صربستان تجلیل شدند+ فیلم

  • کد خبر : 1147
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
قهرمانان و پهلوانان کشتی مازندران در رقابت‌های جهانی صربستان تجلیل شدند+ فیلم
کشتی نیوز:مراسم تجلیل از کشتی‌گیران مازندرانی عضو تیم‌های ملي کشتی آزاد و فرنگی در ساری به همت اداره کل ورزش و جوانان، هیات کشتی مازندران، استانداری مازندران و اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد.

در آیین تجلیل از قهرمانان و پهلوانان کشتی مازندران در رقابت های جهانی صربستان که استاندار مازندران، رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، تعدادی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی،معاون وزیر ورزش و جوانان و همچنین جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان عرصه ورزش حضور داشتند ، از کشتی گیران مدال آور و مربیان آنان با اهدای جوایزی در سالن جلسات اتاق بازرگانی مازندران در ساری قدردانی شد.

حسن یزدانی، کامران قاسمپور، امیرحسین زارع، محمد نخودی، محمد هادی ساروی، رحمان عموزاد و رضا اطری مدال آوران مازندرانی حاضر در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جهان بودند که جوایزشان را از دست مسئولان ارشد استان دریافت کردند. همچنین از امیرمحمد یزادانی پهلوان کشتی مازندران و ایران نیز در این مراسم تجلیل شد.

چهار مربی مازندرانی حاضر در رقابت های کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صربستان به نام‌های حامد میرعمادیان، اباذر اسلامی، بهنام احسانپور و امید عالی تبار و هشت مربی سازنده کشتی گیران مدال آور مازندران در این آیین قدردانی شد.

 

کلیپ اختصاصی کشتی نیوز از این مراسم را تماشا کنید.

لینک کوتاه : https://koshtinews.ir/?p=1147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.