• امروز : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
4

لزوم توجه بیشتر به مسائل کشتی در مازندران

  • کد خبر : 1403
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۱۲
لزوم توجه بیشتر به مسائل کشتی در مازندران
استاندار مازندران گفت : کشتی با فرهنگ مازندران عجین شده و باید برنامه ای ویژه برای کشتی استان طراحی شود و کشتی ایران بدون نام مازندران معنا ندارد.

به گزارش کشتی نیوز؛ سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران به همراه توکلی فرماندار نور، عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران و سایر مسئولین استانی و شهرستانی، عصر دیروز سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، با حضور در اردوی تیم ملی کشتی جوانان در ایزد شهر، از نزدیک وضعیت اردوی تیم ملی را بررسی کرد و با ملی پوشان به گفتگو پرداخت.

استاندار مازندران در این دیدار با بیان اینکه مازندران در حوزه کشتی نیازمند دگرگونی اساسی است، افزود: باید برنامه ویژه برای کشتی استان طراحی شود زیر و کشتی ایران بدون نام مازندران معنا ندارد.

حسینی پور با بیان اینکه بچه‌های مازندران پرچم ایران را در عرصه‌های بین المللی بالا برده اند، افزود: باید با توجه به کشتی چهره‌های نامدار ایران به ورزش کشور معرفی کرد.

وی با اشاره به نقش کشتی در حوزه اخلاق اظهار داشت: ورزشکاران کشتی نماد‌های اخلاقی جامعه هستند.

حسینی پور با بیان اینکه کشتی ما با ادبیات اخلاقی و فرهنگی عجین شده است، افزود: شخصیت‌های برجسته نظیر تختی در کشتی وجود دارد و این نماد‌های اخلاق باید معرفی شوند.

استاندار مازندران با بیان اینکه کشتی با دیگر رشته‌های ورزشی تفاوت دارد افزود: در رشته کشتی قشر‌های مختلف اعم از جوانان و بزرگسالان حضور دارند و ضرورت توجه به این رشته بیش از پیش احساس می‌شود.

حسینی پور با بیان اینکه کشتی باید جایگاه واقعی خود را پیدا کند، افزود: همه شهرستان‌ها باید به قطب تولید ورزشکاران برجسته تبدیل شوند.

 

لینک کوتاه : https://koshtinews.ir/?p=1403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.