• امروز : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
4

کشتی مازندران به کسی که آورده داشته باشد، نیاز دارد

  • کد خبر : 1413
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷
کشتی مازندران به کسی که آورده داشته باشد، نیاز دارد
رییس فدراسیون کشتی ایران با بیان این که کشتی مازندران بسیار اثر گذار در کشور است، گفت: کشتی مازندران برای تداوم این اثرگذاری و روند رو به رشد خود به کسی که آورده داشته باشد، نیاز دارد.

به گزارش کشتی نیوز؛ “علیرضا دبیر ” روز پنجشنبه در مجمع انتخابات هیات کشتی مازندران که در ساری برگزار شد، افزود: کسی که آورده ای برای هرجایگاه به خصوص کشتی نداشته باشد، نیاز به حضور نیست، چرا که، کشتی برای توسعه به فکر، ایده، انگیزه و آدم جدید نیاز دارد.

وی ادامه داد: آورده فقط پول نیست، روزی افراد یعنی لیاقت کمک به مردم را داشته باشید.

کشتی مازندران همواره باید درکشور الگو باشد

رییس فدراسیون کشتی ایران با اشاره به اینکه کشتی برای توسعه به فکر، ایده، انگیزه و آدم جدید نیاز دارد، تصریح کرد: کشتی مازندران با توجه به علاقمندی فراوان مردم این استان وتلاش وپشتکار ومدال آوری کشتی گیران این استان همواره باید در کشور الگو شود.

دبیرادامه داد: کمک به کشتی مازندران از سوی همه باید جدی باشد و قطعا همه باید به کشتی مازندران که اثر گذار در کشور است، جوابگو باشند.

وی درخصوص انتخابات هیات کشتی مازندران نیز گفت، در جمهوری اسلامی انتخابات وجود دارد و مردم انتخاب می کنند، خدا شکر می کنم که در تمامی کارهایم در صدد هستم که خدا و اهل بیت راضی شوند.

رییس فدراسیون کشتی همچنین با تقدیر وتشکر از عالیشان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران یادآورشد، انصافا کار کردن در ورزش مازندران سخت است، اما آقای عالیشان به درستی در ورزش کشتی کمک کار هستند

دبیرافزود: کشتی مازندران همواره اثرگذاری خود را درکشور داشته و اکون پس ازانتخاب شدن آقای شایگان، رفیق بازی، آملی بابلی ساروی و نوری نداریم و هر کسی که برای کشتی مازندران بدرد می خورد، باید وارد شود وکمک کند.

قابل ذکر است؛ با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات کشتی مازندران ،” امید شایگان ” به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

در مجمع انتخابات هیات کشتی مازندران که روز پنجشنبه با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران و روسای هیات های کشتی شهرستانها وقهرمانان کشتی درساری برگزار شد، ” امید شایگان” با کسب ۱۶ رای بعنوان رئیس جدید هیات کشتی استان مازندران انتخاب شد.

دراین انتخابات “مرتضی قربانی” دیگر کاندیدا نیز با کسب ۱۰ رای از رسیدن به صندلی هیات کشتی مازندران باز ماند.

لینک کوتاه : https://koshtinews.ir/?p=1413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.