• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4

۶ سهمیه المپیکی کشتی آزاد را می‌گیریم/ موضوع فوتبال مافیایی است

  • کد خبر : 1498
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
۶ سهمیه المپیکی کشتی آزاد را می‌گیریم/ موضوع فوتبال مافیایی است
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد گفت: امیدوارم مسئولین، رفتاری المپیکی با ورزش‌های مدال‌آور داشته باشند و اطمینان دارم که ملی‌پوشان کشتی آزاد در پیکارهای جهانی بلگراد تمام ۶ سهمیه المپیک را می‌گیرند.

به گزارش کشتی نیوز ؛ منصور برزگر پیشکسوت کشتی ایران روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم طرح رونمایی از بیمه ورزشکاران اظهار داشت: خوشبختانه اگر این طرح، بیمه‌ای باشد که بتواند در واقعیت به ورزشکارانی که دچار آسیب دیدگی می‌شوند کمک کند، طرح بسیار خوبی است. در حالی که ورزش‌هایی مانند کشتی که آسیب‌دیدگی‌ها زیادی نیز دارد و در ورزش‌های دیگر نیز همین‌طور است و اگر ورزشکاران بدانند که واقعا یک بیمه‌ای وجود دارد که می‌توانند در صورت آسیب‌دیدگی به آن متکی باشند قطعا در مسیر پیشرفت به آن‌ها دلگرمی می‌دهد.

وی افزود: امیدوارم که این طرح اجرایی شود و فقط رونمایی نباشد. ما امروز این را طرح را رونمایی می‌کنیم اما باید دید که در گذشت زمان آیا این طرح عملکرد مناسبی خواهد داشت یا خیر؟ آیا این بیمه جوابگو ورزشکارانی که دچار آسیب دیدگی می‌شوند است یا خیر؟ الان ورزشکاران بیمه دارند اما زمانی که دچار آسیب دیدگی می‌شوند این بیمه جوابگو نیست. امیدوارم که این طرح به گونه‌ای باشد که نیازهای ورزشکاران را برطرف کند.

برزگر ادامه داد: اگر حمایت نباشد که در واقع آب در هاونگ کوبیدن است. هر زمانی که به المپیک می‌رسیم نیز که بیشتر صحبت از کشتی و وزنه‌برداری است. در زمانی که هنوز تکواندو زیاد در جهان شناخته نشده بود در این رشته حرف برای گفتن داشتیم اما در چند سال گذشته ما موفقیت زیادی در سطح جهان به دست نیاوردیم. اما کشتی و وزنه‌برداری همیشه در المپیک مدال‌آور بود و امیدوارم که مسئولین، رفتاری المپیکی با ورزش‌های مدال‌آور داشته باشند. اطمینان دارم که بچه‌های ما تمام ۶ سهمیه المپیک را بدست خواهند آورد.

وی در رابطه با ارائه حواله‌های خودرو به فوتبالیست‌ها و اینکه باعث حاشیه بین دیگر ورزشکاران مدال‌آور در المپیک شده است گفت: فوتبال یک مسئله مافیایی است و هزینه‌های کلانی که در این ورزش استفاده می‌شود بدون حساب و کتاب بوده و بیشتر برای فرار مالیاتی است. اما در ورزش کشتی چنین چیزی وجود ندارد و کشتی مظلوم واقع شده است. الان به ورزشکاران مدال‌آور المپیک قول پاداش ۲ میلیاردی داده می‌شود، در صورتی که با این پول با این وضعیت هیچ‌کاری نمی‌شود انجام داد. ولی وقتی صحبت به فوتبال می‌رسد دیگر سر کیسه‌ها شل می‌شود و پول‌ها و حواله‌هایی جابجا می‌شود که اصلا قابل مقایسه با پاداش‌های ورزشکاران مدال‌اور نیست.

برزگر در پاسخ به این سوال که طرفدار استقلال است یا پرسپولیس تصریح کرد : من طرفدار تیم ملی هستم.

لینک کوتاه : https://koshtinews.ir/?p=1498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.